poniedziałek, 18 maja 2015

Rozdział 5

"Nie zdążyłam odpowiedzieć, bo Daga wepchnęła się obok mnie na krzesło.
-Jasiek a ty tu czego? Spadaj stąd chce z Julą pogadać. Idź do Dominika.
-Daga? Skąd ty go?
-Znam? Taaak długa historia..."


-Daga! Mam czas...-warknęłam.-Skąd go znasz?
-Ta.. No więc... Tak jakby... To mój brat?
-CO?!-Dobra zamurowało mnie.
-No ta... Jesteśmy bliźniakami.
-Wow. Wooow...SERIO?
-Tak-odpowiedziała cicho.
-Dziewczynki czy ja Wam przeszkadzam?
-E... Tak trochę?
-Słucham?!
-Nie psze pani...
-Dobrze a więc wyciągnijcie kartki i piszemy kart... Albo nie weźcie zeszyty i napiszcie temat....-Aaaaaah chyba zasypiam....


*43 minuty później*


-Jul...Ej .. Jula...-ktoś cmoknął mnie w policzek
-Oł.. jestem w niebie? To ty mój książę?-złożyłam usta w dzióbek.
-Hahaha Jak chcesz mogę nim być a  teraz chodź na niemiecki.-otworzyłam oczy...
-Ło ja pierdole! Co ty tu robisz!? Zboczeniec? Gdzie Daga? DAAAAGAA! On chce mnie zgwałc....-zatkał mi usta ręką.
-Cicho bądź idiotko! Daga poszła do kibla. A ty zasnęłaś na lekcji. Pani kazała mi podlać kwiaty a Ciebie chyba nie widziała.
-W ogóle to my się jeszcze nie poznaliśmy... Julia jestem-wyciągnęłam rękę.
-Jasiek. Miło mi. Pomożesz mi przy kwiatach? Nie znam się na tym...-podrapał się po głowie.
-A ja się niby znam? Haha no dobra-wzięłam butelkę z wodą i podlałam kwiatki na parapetach podczas, gdy Janek podlewał te na biurku i szafkach.
Wyjrzałam przez okno. Zamurowało mnie... Dagmara rozmawiała  właśnie z Adamem. Kuźwa...Co ona przy nim robi? Odniosłam butelkę i jeszcze raz spojrzałam na Dagmarę i Adama. Zrobiłam to akurat w momencie, gdy Daga wymierzyła mu liścia. Upadłam na podłogę i zaczęłam się śmiać.
-Jula!Jula! Co ci? Padaczka? Dałn?-Jasiek zaczął śmiać się ze mną. Podejrzane... Na początku wyglądał na zatroskane.... Nie ważne...
-Dobra Julia chodź, bo mamy niemiecki.
-Okok idę.-Podniosłam torbę i wyszłam na korytarz.
-Ej Julka... Emm pójdziesz dziś ze mną na imprezę?
-Okej, spoko.-Uśmiechnęłam się.
W sumie zachowałam się chujowo... Michałowi odmówiłam, a z Jaśkiem idę...


*jakieś 2 godziny później*


Cicho zamknęłam drzwi do domu i pierwsze co poczułam to zapach alkoholu. Typowe. Weszłam po schodach i zaczęłam się szykować na imprezę z Jankiem.
Jestem serio ciekawa jego zachowania po kilku piwach. Czy nadal będzie taki nieśmiały i miły?
A może będzie jak Adam...Nie! Skończ Jula!
Wzięłam  prysznic i ubrałam inne ciuchy.
-Julia! Ty się gdzieś wybierasz?-Adam wlazł mi do pokoju.
-Może. A teraz spierdalaj.
-Jak gdzieś idziesz to pójdziesz najpierw ze mną. Musisz zasłużyć.-Pociągnął mnie za rękę.
Wszelkie próby wyrwania się z 'niewoli' kończyły się skręcaniem nadgarstka i uderzeniem w brzuch.
-Powiesz mi chociaż, gdzie mnie chcesz zabrać?
-Idę do kumpli na wieczór kawalerski. A wieczór kawalerski...-wepchnął mnie do auta-bez striptizerki-zatrzasnął drzwi i zakluczył je.-to gówno.-zrobił minę zadowolonego z siebie drania.
-No chyba Cie wali?! Czy ty siebie słyszysz?!
-Ale wiesz na striptizie to się nie skończy.... Będziesz taką naszą prywatną... Hmmmm... No nie będę owijał w bawełnę... Dziwką.-to co powiedział tak mnie zszokowało, że zamarłam. Odwrócił się na fotelu z szmatką w ręce i nim zdążyłam cokolwiek zrobić przytknął mi ją do twarzy.
Powoli zaczęłam odpływać w krainę ciemności....

~*~
Siemanko moje tłuścioszki! 
Wiele z Was o nas zapomniało! 
To przeze mnie. 
Przepraszam

LIBSTER AWARDS!!!
Powiem szczerze, nie pamiętam kto nas nominował dlatego proszę o napisanie komentarza niżej \/

Dedykuję rozdział Martynie (tak tobie)
i Oli (nie nie Tobie Cygan) z konfy Misiaki +18

Ostatnio szybko Wam poszło to 10 komentarzy
To teraz....
20 komentarzy=nowy rozdział

ROZDZIAŁ BYŁ PISANY PRZY PIOSENCE GIGA PUDING
POLECAM

Kochani jeszcze jedno info! 
W środę wyjeżdżamy na wycieczkę i nie będzie chyba czasu na rozdział!
Ale na 100% będziemy na asku
http://ask.fm/Grubas_i_Cygan

Także ten teges xD 
Do następnego :*
~Grubas

43 komentarze:

  1. Czy ten rozdział to dla mnie? Danke♥
    Taki chamski brat, daj spokój. Nie kocham go, już ;-;
    Jak oni nie będą razem to cię znajdę i zabiję, zobaczysz! XD Lepiej uważaj! :D

    3majcie się!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział =D
    Taki wielki powrót xD
    Jestem bardzo ciekawa jaka będzie kontynuacja tej sytuacji z Adamem.

    Pozdrawiam mordki i weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło ło ło xDD
    Jezu... Mega rozdział!
    Biedna Julia!
    Już dawaj kolejny rozdział!
    XD ach po tylu namowach w końcu dodałaś xD
    Sandy z bloga https://dont-forget-about-me-Jas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, mega rozdział. Brak mi słów jak go opisać. *-* Nie mogę się doczekać co się stanie dalej. 8) Mega powrót. ^_^ Czekam z niecierpliwością na nexta. ^=^ oby był szybko. :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Czekam na nexta.

    POZDRAWIAM =D


    Zapraszan do mnie:
    kocham-jdabrowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chamsko.... W takim momencie?! Adam jest jakiś porąbany... Szybko, szybko dawaj NEXTA! <3

    http://iloveyoujdabrowsky.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział ^^ czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  9. A ten Adam chyba serio ma niedojebanie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. 20 rozdziałów to dużo nie może być chociaż 15 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Bo już było po 25 komentarzy i nagle spadła aktywność niemal do 0. To nie jest miłe. Jeśli ktoś czyta to może być nawet krytyka ale jakiś znak, że ktoś to czyta i mam pisać dalej...

      Usuń
    2. nie mogę pisać komentarzy:(

      Usuń
  11. Łoooo grubo!!! Czekam na rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nexik?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochaaaam piszcie komenty ide zaraz polecić koleżankom więc szykuj się na następny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  15. no piszcie komenty bo boooooski

    OdpowiedzUsuń
  16. noooo kochaaaam
    -JB

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju dodawaj proszę z twoim komentarzem to 20 to twój też się liczy?kocham
    -jb

    OdpowiedzUsuń
  18. http://for-you-id-risk-it-all.blogspot.com/p/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kooooocham to opowiadanie poleciła mi koleżanka dzisiaj i poprosiła o skomentowanie, bo nie może sie doczekac następnego rozdziału w sumie ja też wiec błagam dodaj:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Piszę! I gówno wychodzi! Piszę ten rozdział 17 raz! i co? gówno! Wychodzi bullshit a nie rozdział! ;-;

      Usuń
    2. Ogarniasz, że masz to samo co ja?
      Mam takiego bloka, że gówno pisze ;-;
      Tego się znieść nie da :c
      W każdym razie, pisz, pisz i pisz.
      Kiedyś nam przejdzie *o*

      Usuń
    3. Ale... Pisze ten rozdział 38 raz i to jest jeden istny bullshit. W tym rozdziale co pisze to inaczej sie akcja toczy. Raz coś raz ktoś zostaje zabity raz są gwałty dzikie... JA NIE WIEM CO SIE DZIEJE ALE TO JEST CHORE! BLOKADA TWÓRCZA TO ZUO ;-;

      Usuń
    4. Gwałty i zabójstwa? To tylko u mnie xDDD Prawie w każdym rozdziale teraz coś się dziej, jprdl. Tego się znieść nie da, ale samo się pisze.
      Mi blokada jako tako już przeszła #całeszczescie.
      Tobie weny życzę! <3

      Usuń
  21. Wpadłam przypadkowo i zostanę na dłużej :) Fajnie się czyta . Czekam na kolejny rozdział i przy okazji zapraszam do siebie :)
    http://justyna-i-on.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń