środa, 15 kwietnia 2015

Ważne!!

Dobra. Słuchajcie. Kocham Was wszystkich.
Dlatego proszę o wyrozumiałość.
Zmarł mi dziadek. I nie mam siły ani chęci teraz pisać supi wesołego opowiadania. Mam nadzieję, że po weekendzie mi przejdzie ogólna niechęć do wszystkiego i napiszę Wam rozdział.
Przepraszam.
Znów Was zawiodłam.
SPRAWDZAJCIE ZAKŁADKE 'OGŁOSZENIA PARAFIALNE'

Możecie wbijać na aska nie będę się nudzić... (link w zakładce kontakt).
P.S. Jesteście mega zajebiści *-* Dzięki za ponad 3600 wyświetleń i te wszystkie komentarze ;)
Do zobaczenia niedługo mam nadzieję c:
~Grubas

12 komentarzy:

  1. Tak mi przykro.
    Rozdziałem się nie przejmuj, poczekamy tyle ile będzie trzeba.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma Ci dlaczego być przykro :)
      Postaram się jak najszybciej :)

      Usuń
    2. Nie ma Ci dlaczego być przykro :)
      Postaram się jak najszybciej :)

      Usuń
  2. Hej
    :C
    Bardzo mi przykro z tego powodu, wyrazy współczucia i trzymaj się <3
    Wpadnij czasem do mnie :<
    Czekam na kolejny rozdział :ccc

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie :(
    Trzymaj się i nie śpiesz się z rozdziałem, teraz potrzebujesz czasu.
    U mnie za niedługo nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy rozdział? Tęsknię :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od poniedziałku myślę, że zaczynamy z powrotem :) Tylko muszę nadrobić jakieś 5 kartkówek i 2 sprawdziany xD Więc mogą być krótsze ;)

      Usuń
  5. Daj ten rozdział już :ccc i współczuję :'c

    OdpowiedzUsuń
  6. http://przez-muzyke-do-serca.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj ten rozdział! Już... ;c
    Przez ciebie płacze!
    Foch!
    .
    Ale i tak kocham twoje FF
    Codziennie sprawdzam czy jest rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam dam dziś xD piszę właśnie :)
      Nie płacz!
      Przepraszam...
      To miłe jejku *.*
      /Grubas

      Usuń